Studenten närmar sig

Gött nu är denna skolveckan slut ! :D Nu ska vi snart inta studentveckan. Gud jag längtar så jag dör. Kommer inte glömma första skoladagen i ettan i aulan , då tänkte man herregud det kommer ta evigheter innan jag tar studenten. men nu är vi äntligen här och fort har det gått!

Idag hade jag bara en lektion svenska pratade bara lite betyg, sen var det informationsmöte i aulan om studentdagen. Efter det så gick jag Ida,Lina och Evoo på stan en stund. Jag träffade syrran och amanda sen också det var riktigt kul. Amanda blir bara större och större för varje gång jag ser henne. Hon var så söt idag skrattde och hade sig. hm jag har kommit på att hon är väldigt glad i papper men det kanske alla bebisar är?

sen när jag kom hem gjorde jag ingenting inte förens cazzie ringde och fråga om jag ville dela en kebabtallrik med henne , de gjorde ja, eller de slutade med att vi köpte en varsin tallrik :P

Efter det åkte jag ner till gymmet där träffade jag Lina , vi stod och prata lite på rullbanden, mysigt tkr jag!
jag stod 45 min på rullbandet idag och gjorde 12 * 3 reps på varje maskin. -Inga fel!

Nu sitter jag och väntar på att national treasure ska bli klar så att jag kan se den, hade den på datorn Men min "duktiga" Pojkvän lyckades radera den hm fy på dig! :P

Imorrn är det 6 juni får se om det händer något speciellt på nationaldagen, tror inte de.
Aja ses nån dag vettja!image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0