Blogginlägg!

Hmm.. Okej ska skriva ett seriöst blogginlägg nu då.
Ja min dag då.
Började med att jag gick upp alldeles för tidigt enligt mig själv, för att peran skulle ha skjuts till norrstrandskolan förhan skulle på något stort dommarpartaj. Fick åka ner med honom först då, absolut inte vaken än.

Sedan skulle jag och mamma åka ner och hämta min balklänning som skulle varit klar tills idag. MEN såklart min vanliga otur så var inte affären öppen så jag fick inte se min uppsydda balklänning. :(

Efter det kom mormor och gratta mig i efterskott, alltid lika kul att träffa mormor.

Sen kom Lina och hämta mig jag skulle följa med och kolla på ett hus som dom kanske ska köpa. Får se om dom köper det. Spännande.

Ja nu sitter jag här med cazzie, vi har frossat naturgodis och sett på film "georgia rules" Den va bra! Nu väntar vi typ på att Per ska ringa så vi får åka och hämta fyllot!

Jaha då var mitt första seriösa Blogginlägg klart då..Hmm. Trevligt att råkas.

Peaceeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0