Have it your way

Jobbig dag idag ... vet inte varför men känner mig lite nere ibland bara.. Ibland känner man sig bara så himla ensam. Kul när man träffar Per blir alltid på bättre humör då! Han bjöd mig på en glass :D dom har en ny på mcDonalds som jag ville pröva, det är med ahlgrens bilar i ;D Lite roligt, den var go kan jag ju informera om.

Nu har jag bara två saker innan studenten att göra, Ha historia prov på måndag och skriva ett studenttal till nästa torsdag.. Hm svårt men det går nog. SKOLTRÖTT? hm JA

Ska jobba i helgen, ska bli kul faktiskt har en jobbbig söndag bara, jobbar 17 - 21 men de e pengar liksom :D Undrar om vi har fått någon ny burgare, hm tror inte det. Men pröva Wild Whopper som vi har nu, den tror jag är riktigt god. Innehåller: Majo,sallad,tomat,bacon,ost,BBQ dressing (svingod) och lök. Tror jag ska pröva den nu i helgen. Jaha nu sitter jag och pratar om allt onyttigt jag ska äta. Jag kan ju inte hjälpa att allt som är onyttigt är gott liksom :P de e min förbannelse.

Längtar till sommaren så jag dör!

Ska skriva en liten lista på vad jag ska göra:

1. TA STUDENTEN
2.Jobba på BK
3. Fira Ida och Evelinas födelsedag
4. Åka till Liseberg, sova i bilen och sedan åka till Ullared med Per.
5. Åka till Turkiet med Cazzie, Linnea och Sofie (WOHO!!)
6. Servera på ett bröllop :D
7. Flytta ihop med Per

Det kommer nog bli massa tillagda grejer :P Nej men nu ska jag åka ner till SATS (nej jag är ingen sociotets tjej) Och träna rumpan av mig, behöver det nu när jag ska trycka i mig en Wild Whopper i helgen. HAHA

Have a nice day, vetja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam, jag finns alltid med dig :)

2008-05-22 @ 19:45:27
URL: http://cassandraJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0