Hola!

Vaknade 12 idag, Gött att jag är ledig varje tisdag och onsdag fram till Studenten :) Hmm jag borde egentligen plugga nu men va fan de e ju så jävla tråkigt! jag borde diska också. Jag är helt säker på att mamma har lämnat disken för att hon vill att jag ska diska:P så jag får väl ta itu med det så hon blir glad.

Idag ska jag och mamma kolla på en lägenhet en 2:a , Hoppas den är fin. Sen ska jag ner och möta Natali för vi ska ha vår dans idag, faktiskt vår avslutning för terminen. Hoppas att alla kommer idag! Är så tråkig när dom inte gör de. Är nog hemma sen vid sju nångång!

Nu har jag sett klart på smallville S06 så nu ska jag börja på S07 hihi. De e så grymt spännande.
Nej men nu borde jag verkligen gå härifrån. Måste vattna min blomma ser jag också, hmm.

Fick min balklänning igår föressten ;D den var fin tycker jag. nu ska jag bara vänta på att jag ska få använda den. DRYGT!

Nej nu ska jag väl Diska eller nåt!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0