SöndagsTråk

Idag har det varit en iinte så händelserik dag. Men vad ska man göra på en söndag liksom..
Gick upp typ halv ett och hoppade in i duschen. Sen åt jag mat "Mammas lasagne " hoho de finns inget godare.
Efter det åkte jag och mamma hem till farmor för hon fyller år idag! Grattis på Henne!
Sen har jag pluggat lite också, jag ahr en muntlig redovisning framför kllassen imorrn så de e bäst att man vet vad man ska säga! Annars blir det lite krångligt. Vill ju ha ett MVG i psykologi kursen så man får ge allt.

Nu sitter jag här då och skriver lite, Gött att skriva faktiskt. Längtar till studenten nu. Jag vill hoppa över dom här två veckorna som kommer nu, bara massa inlämningar i skolan. Jag längtar det ska bli så grymt kul, champaigne frukost och balen och Party! Det kommer nog bli det roligaste man någonsin är med om i hela sitt liv så ja, jag längtar helt enkelt nu vet ni de!

Men men nu ska jag nog se på ett smallville avsnitt eller två. Det är så grymt bra så de e sjukt. Men jag är ju nörd också iofs...

Tudelu!

image1

Kommentarer
Postat av: Cassandra.

haha, ja du är en riktig nörd ;)

2008-05-18 @ 21:09:46
URL: http://cassandraJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0