Dagens

Idag när jag vaknade hade jag igen klibbade ögon :( de va inge kul! har ögoninflammation så fick sjukanmäla mig från jobbet . tråkigt för jag behöver verkligen pengar. Denna dagen har varit väldigt lugn började daen med att käka frukost med cazzie
 eftersom hon sov över inatt :P



Dagens:

Humör: ¨Trött men annars bra.
Gjort: hm , sett på tv ;)
Planer: sova ,sen gå upp och tvätta klockan 10.
Ser på:
Lyssnar på: Enigma just nu. 
Läser: Millenium - Luftslottet som sprängdes
Dricker: Coca cola vad annars? :P 
Äter: tuggar tuggemi om de gills.
Bästa: Ska skaffa katt :D
Sämsta: Ögoninflammation.
Väder: Mulet och ruggigt kallt.
Haha lite rolig bild tyckte jag..

/T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0