Min helg.

Äntligen har jag tid att skriva lite, jag har donat så med bloggen men jag inte riktigt nöjd än.

Fredagen började med jobb och när jag jobbade kom snön :D gud det var en sån härlig känsla. Sedan blev det hem och väcka upp darling så att i kunde åka hem till mamma och lämna goding plexus. Mcdonken blev de sen, dom har börjat sälja Big n tasty igen WOHO! den är så grymt god, lätt deras godaste burgare..Sen bärde det av hemmåt för att städa ihop och göra fint eftersom vi skulle ha lite party. Till en början var det lyckat men sen blev det lite bråk så det spårade ut lite granna. Tack till alla mina goa vänner som vet hur man uppför sig :P Tack till Therese som diskade som ini bomben :D Så jag slängde ut de flesta vid halv 12 sen blev det mysigt med ett litet gäng. Kvällen slutade helt okej :D fick krypa ner under tcket med älsklingen iaf. Alltid lika mysigt.


Lördagen var riktigt lugn och härlig, var hos mamma på kalas käkade tårta och träffade farmor och mormor. Fixade lite med mammas dator också. :D Sen åkte jag och Per till affären och handlade lite mat, vi handlade tacos. så när vi kom hem gjorde per maten och jag dammsugade. Vi såg på "Get rich or die tryin" Den var riktigt jävla bra måste jag säga. Jag satt och donade med bloggen i typ 5 timmar efter det. Snacka om att per tyckte jag var nörd :P Kom i säng typ 5 eller nåt..


Idag har det också varit en slappdag, har tvättat, ätit mat. Lina var här en sväng också, alltid lika kul. Nu har jag skickat iväg en cv till nordstat så nu är det bara att vänta och hoppas på att något händer. Behöver verkligen en omväxling(iaf mina händer för dom är förstörda)..

Nu vet i vad jag har gjort iaf.  Kommer förhoppningsvis ett inlägg imorrn.
 
Hade Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0