Torsdag

Gud va jag är hungrig , jag måste ta och äta lite frukost. ska snart till jobbet börjar klockan 12 går bara till 15 dom behövde lite hjälp över lunchen så man får väl ställa upp.

Igår va det en bra dag, jobbade till två, sen blev det att åka oc köpa lite småsaker typ tvätt korg med per. Sen träffa jag lina och charlie de va roligt, vi käkade lite och busade lite, sen blev det att åka till bergvik och kika lite. De va en mycket lyckad kväll.




När jag kom hem så gick jag in på blocket och hittade världens sötaste kattungar, Jag ringde och tingade två hanar. :D så nu kommer vi ha två små kissar som springer runt här :D gud de ska bli så kul.

http://www.blocket.se/vi/19267920.htm?ca=7_s

Den rödvita och den gråvita på den enskilda bilden äe vmin och pers :D:D:D

Aja hade bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0