1 månad kvar till JUL

Gud vilken pisigt tråkig dag det var på jobbet idag, Först hade jag motvind med cykeln :( fy de va jobbigt. Sen var det bara så drygt tiden gick jättesakta. Sen Kom älsklingen och hämta mig de va mysigt, slapp jag cykla hem. Eftersom det var snöstorm.

Gud va det snöa idag så himla mysigt, Idag är det 1 månad kvar till jul också, gud va härligt. Jag längtar så jag dör så himla roligt ska de bli. Nu har dom satt på jultomten på coca- cola flaskorna härligt, såg coca - cola reklamen också jätte julig.




Imorrn kommer pengarna, dom är efterlängtade.  Det har varit lite skärft den här månaden kan man ju säga. Jag har lagt ut min balklänning nu på blocket så om nån är i behov eller något av en balklänning tycker jag att ni ska gå in på denna länken. 

http://www.blocket.se/vi/19239500.htm?ca=7_s

Nej nu ska jag göra något annat, Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: C

jävlar va snygg bloggen bleve ;d Vet vem som ska hjälpa mig lite. ;)

2008-11-26 @ 23:21:33
URL: http://cassandraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0