Allt..

Hej.
Idag har jag haft riktiga julkänslor, köpte julgardiner och julförkläde idag så det känns riktigt bra :D. Imorrn ska jag fira lite adventsfirande med mams, de ska bli riktigt mysigt med glögg , pepparkakor och allt som hör till :D

Jag går och funderar på vad vi ska döpa våra katter till någon som har nåt förslag? isf är det varsegod att yttra sig :P
Jag tycker om senap men det tyckte inte per om , själv tyckte jag det var riktigt sött :D

Tänkte bara informera : Om ni vill fixa bloggen så ska ni gå in på " designaminblogg.blogg.se " Där får man all hjälp man behöver. :D tänkte bara säga det om någon undrar varför min blogg ser ut som den gör :P



Nu ska jag se på Kung Fu Panda med min älskling, Hade bäst ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0