Nytt liv,ny lägenhet.

Nu har vi då flyttat in i den nya lägenheten, det känns gött äntligen ha fått iordning lite, vi har köpt en soff, en hylla, ett databord och ett köksbord och en jävla massa småplock. Riktigt spännande. målade o också i vardagsrummet så de blev mysigt.

Nu ska jag koppla i lite sladdar till tv:n så att jag kan se filmerna jag har på datorn på tv:n , gött de.
Måste sätta upp gardiner också, fylla upp cd - stället, diska och plocka ordning lite, känns lite tungt nu efter jobbet, men det är saker som måste göras helt enkelt. Per slutar inte förens klockan 21 så han är väl trött när han kommer hem.

Nej men nu ska jag väl sätta igång då, så jag hinner se på Desperate Housewifes klockan 21.

Hade gött!
//Tez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0