Kolla den snygga soffan :D

Nu är jag inne på sista veckan i den lägenhet jag bott i 12 år, känns lite konstigt men men livet går vidare oh tur är väl de. Blir lite jobbigt till helgen eftersom jag måste flytta alla mina grejer till mammas lägenhet och sen kan jag flytta dom till min och älsklingens nya lägenhet. Då blir det IKEA och köpa SOFFAAAAAAAAAAAAA wohoooo!!

Visst är den snygg?

På torsdag kommer lönen också, Den är ju inte efterlängtad :S eller jo. Känner mig luspank, inte så konstigt eftersom jag är de. Eller ja, kom på att jag har en 20:a i jackfickan iofs. Fick mer än vad jag hade trott iaf, så de e ju gött.

Om nån undrar vad jag gör om dagarna så kan jag informera att när jag inte jobbar, så ser jag mest på One Tree Hill, orkar i princip inget annat. I söndags var jag på Dansaerobics iaf, de va kul. ska försöka träna lite oftare nu när jag kommer lite närmare gymet. Behöver ju inte direkt tänka bussar.

Nej men nu ska jag nog nörda framför One Tree Hill..
XX Therese XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0