Nu är jag tillbaka!

Nu var det ett riktigt tag sen jag skrev, inte på hela sommaren tror jag . men nu sörrni har jag och min älskade skaffat oss en ny dator :D En LG labtop, den funkar prima prima. Så nu slipper jag att sitta vid min tröga dator för nu äger jag en snabbare :D Älskar den.

Nu har hösten kommit , jag jobbar på bk vaje dag nästan men de e ju pengar och de e ju aldrig fel. Har kommit upp till heltid nu tror jag . 

Riktigt gött med pengar nu när man ska flytta hemifrån och allt. 1 oktober flyttar jag och per ihop till en stor etta ovanför stadium i stan.
ååååååååh jag längtar så jag håller på att dö, de ska bi så grymt kul! Frra veckan var jag och per på Ike och handlade in lite porslin och Lampor och andra nödvändiga saker.

Nej nu har jag annat för mig, får inte gå och lägga mig för sent heller eftersom jag ska upp och jobba imorrn vid 8.

Hörs snart igen!!

TUDELU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0