Serienörd numero 1

Jag har börjat sett på one tree hill nu, det verkar som om det är en bra serie. Chad micheal Murray är u inte lite lite snygg heller :D

Prison break har ju börjat komma ut nu igen också. Skulle gissa på att avsnitt 3 släpps inatt, gött de. Så jädra bra serie så det är inte riktigt klokt. Jag är en riktigt serienörd , jag ser på nästa allt, men jag tycker att det är mysigt, jag kan liksom slappna av när jag ser på dom, jag behöver inte tänka på något annat . Det är så gött att försvinna bort från sin egen värld ibland.



Idag ska jag jobba. Är egentligen ledig, men dom ringde och behövde få in någon så man får väl ställa upp. 17.30 - cl. rolig tid, har sex st stängningar denna vecka. Roligt de.

Nej men nu ska jag göra annat , 

hejdå!
//Therese.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0