Söndag

Nu ska jag snart åka ner och träna, tänkte pröva på dansaerobics , hoppas det är roligt.

Längtar så jädra mkt till flytten nu, känns som jag sover i en kartong eftersom jag har packat ner de mesta, har sparat en harry potter film så att jag kan somna om kvällarna , hahah jag är så tönt så de e sjukt. Nästa köp blir iaf en soffa ett köksbord, soffbord och lite sådant, de kommer bli lite dyrt de  men de blir nog bra, har sett ut en soffa på ikea, den är svart. Härligare soffa har jag nog inte suttit i. sen behöver vi en tv också, men det ärju inte det viktigaste, vi har en liten iaf :D men vi har kollat ut en 42 tums lcd tv på elgiganten som vi troligtvis kommer köpa. Jag hatar verkligen att vänta det är så grymt drygt.

Nej men nu ska jag göra iordning mig för träningen,.

höres kanske senare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0