020409

Tjolahopp

Idag har det varit en hel dag på stan med Lina det har varit riktigt mysigt. Dagen började iaf med att jag gick upp klockan 12.00 och slängde mig i duschen. Sen damsugade jag och gjorde mig iordning. det hela tog en stund och jag tror inte jag satt på bussen förens typ tio i tre :O snacka om att jag är seg. 
 
Gud vilket härligt väder det är ute förövrigt. Såg folk som gick i t-shirt ute. det tycker jag är lite överdrivet än sålänge häromdagen gick vi ju fortfarande med vinterjackorna liksom.

På stan köpte jag ett jättefint linne från gina och även en vit kofta från gina. Jag hade spanat in ett par jeansleggins också men jag kände att det blev lite för mycket. Jag köpte en sjal på HM också den är riktigt fin.

Nu sitter jag hemma hos Lina vi ska laga tacos och käka ben & jerrys glass. spännande, jag har aldrig smakat de nämligen. Jag är så himla taggad för imorrn, Det ska bli riktigt kul.

                             
                                  Tell it to my heart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0