070409

Hej Hej

Gud idag känner jag mig helt slut. jag har precis sett klart på en beck film "enslingen" heter den. Den var väl helt okej. Jag gick direkt från sängen och la mig i soffan. Kom i säng klockan 4 igår. Jag gick hem från jobbet igår, från våxnäs till skåre. FYFAN det vill jag inte göra om. Det tog 1 h och 45 min. Nej fy fan jag måste få ett jobb där jag slipper gå hem själv mitt i natten.

Idag blir det lugnt, börjar jobba klockan 17 och jobbar till 20. Sen ska jag hem och kolla på hockey. Vinner dom idag så kommer dom avgöra imorrn, det tror jag.

På söndag fyller cazzie år också, så på lördag blir det utgång, det ska bli kul. Herregud det är Påsk nu till helgen, tiden går väldigt fort nu känner jag. Jag fyller 20 snart, det ska bli spännnde. Vilket också betyder att per snart åker. :( jag tror han är borta i 2 veckor innan han får komma hem första gången. Fy fan va jobbigt de kommer bli. Tur att man har vänner som finns här.

Nej nu måste komma upp ur soffan, måste hinna gå till apoteket innan jag börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0