140409

Tjenare.

Idag har jag jobbat 12 - 17 men nu är jag hemma. Jag vaknade 3 minuter innan bussen gick idag helt otroligt att jag hann. Var på Jobbet precis i tid. Riktigt duktig är jag :P

Tråkigt idag slutar inte per jobbet förens klockan 00 förmodligen så kommer jag vara vaken tills han kommer hem, brukar bli så. Kan ju inte sova ordentligt när inte han är hemma.

Vi har fått hem ett brev från pliktvärket nu som jag verkligen vill läsa tänk om det handlar om lumpenbidraget. Fast jag får fråga per först om jag får öppna det. Det  är ju skickat till honom. :D Blir så himla nyfiken bara.

Nej nu känner jag för att klaga lite på mitt tråkiga jobb. Jag måste få ett nytt jobb både för mig själv och kunderna, det är inte sjyst mot dom heller. Men jag kan inte hjälpa att jag verkligen hatar mitt jobb. Snart kommer jag inte orka vara trevlig längre :P Jo de är jag väl tvungen till antar jag. Men jag tappar liksom konceptet när jag inte tycker det är roligt längre. I sommras trivdes jag jättemkt. Då kände jag verkligen att dom kanske ville satsa på mig och det skulle dom ju också men sen sket dom bara i mig. För er som inte förstår vad jag menar. Så skulle jag bli befodrad till produktionsledare, jag är medarbetare nu. Jag lärde mig allting satt kvar efter jobbet och lärde mig mer. Och jag kände verkligen att jag var redo. Men sen så hände det inge mer och då tappade jag motivation. Aldrig fick jag ngt svar på varför jag inte fick ngn chans heller.  Nu går jag absolut bara till jobbet för att betala mina räkningar. Som tur är har jag fått många härliga vänner på jobbet. Den ända anledningen till att jag orkar gå dit tror jag.

Japp då har jag klagat lite då :P

Nu är jag nog tvungen att ge katterna lite uppmärksamhet. Dom har nämligen fått fnatt och ska käka upp kökshanduken :S Knäppa är dom, JA.




Här är en bild på mina nya tygskor. Ja jag vet inte speciellt bra bild men men.
199 kr på Stadium :D Blir säkert ett par till snart.



Hard worwork...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0