210409

Hejsan!

Blev väckt av att Zingo stod över huvudet på mig och skulle väcka mig :P Han är så söt.
Nu är det bara 3 dagar kvar sen är det äntligen löning :D Gud att jag alltid tjatar om att lönen ska komma. men det är för att jag är så smart och köper upp min pengar i början av månaden :P Men dena månad ska jag försöka vara duktigare, tror dock inte jag kommer lyckas.

Nu fyller jag snart 20 år :) Jag kan inte fatta att man snart inte är tonåring längre. Fylla 20 det är stort det. Jag fyller inte nu till helgen men nästa helg :) På söndagen alltså den 3 maj, det kommer kännas härligt. Ska jag gå på bolaget med Lina, vi kommer känna oss så stora hihi

Idag blir det att åka till ikea, rusta, jysk, sommarlagret vi ska kolla om vi hittar några balkongmöbler, vi får se om vi hittar ngt hoppas det.

Nje nu ska jag väcka Per

Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0