290409

Hej!

Snacka om att allting ska hända på en och samma gång.
Först får jag reda på att pappa har varit med om en mc  olycka, sen märker jag att jag har fått ögoninflammation och Per är inte hemma :( Fy va jobbigt. Tur att jag hade världens bästa Lina här inatt som sov över.

Men en sak är positv mellan all drama så får jag ett samtal om att jag ska få provjobba på ett nytt jobb :D:D
Spännande, får se vad som händer. Jag vill verkligen a det jobbet. Då jobbar man 8 - 16 och har lediga helger :) LEDIGA HELGER!!!!!!! fatta va gött.
Och bra lön:P
 Nej men vi får se vad som händer med framtiden.

Idag har jag varit på sjukhuset och pratat med pappa han var risig men han kommer bli bra igen :)
Nu när jag ändå är sjukskriven och allt så tänkte jag passa på att städa lite. Lika bra när man har tid.



Vindarna kanske vänder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0