300409

Hej mina vänner!

gött idag kom jag upp i nogorlunda tid haha, ja 11 är en bra tidig tid för mig :P Det kommer det bli ändring på om jag ska få ett annat jobb nu också då blir det nog klockan 06 varje dag :/ Fy bubblan va jobbigt. Men det är det värt. Jag är lite nervös, tänk ifall jag inte är bra på det här jobbet? då måste jag gå tillbaka till bk igen..

Gud nu börjar det kännas att Per inte är hemma och att han inte kommer hem på ett tag :(
Men man får försöka sysselsätta sig.

Idag är jag sjukanmäld med ögoninflammation, jag ska passa på att städa så mkt jag bara orkar idag. Fan jag ska gå runt och städa på valborg :( men men jag skulle ju egentligen städa på jobbet idag så då kan jag ju lika gärna städa här hemma ellerhur.

nej nu ska jag äta frukost..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0