Grillkväll

Nu har jag kommit hem från grillkvällen okej jag har varit hemma en stund, men jag har diskat och kollat upp ett kanske framtida jobb, Berättar mer när det blir aktuellt. =)

Var väldigt mysigt faktsikt, vi åkte till orrholmen kände mig dock lite mobbad för alla hade med sig kött medans jag hade med mig korv :P Aja de va gott. Drack cola och hade det mysigt. Lyssnade på musik också. Sen kom Lina en sväng också med charlie och anton. På lördag blir det att ses igen :) Fick jag tjuts in till stan också riktigt härligt. Hann med halv tio bussen hem. När jag kom hem ställde jag mig faktiskt och diskade fy fan va jag är bra. Sen efter det har jag nog suttit vid datorn :P

Jag är i desperat behov av en ny mobiltelefon den bara krånglar hela tiden, folk kan ju inte höra vad jag säger :(
Aja snart fyller jag 20 och vem vet de kanske blir en sån här ?;P


Nu ska jag se på the hills...

Puss

Kommentarer
Postat av: ---

Du kan vi ses på eftermiddagen på lördag? Jag jobbar på sjukhuset och kunde inte såga nej ..: P

2009-04-16 @ 13:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0