Jag känner mig glad :)

Jag känner mig som om tiderna håller på att förändras till något bättre. Även fast det inte hänt någon större förändring i tillvaron så känner jag mig lycklig inför framtiden. Känns gött. Just de ja, Trinset global har ringt mig dock så jobbade jag så jag kunde inte svara. Undrar vad dom ville? om dom bara ska säga att dom hittat ngn annan eller om det kanske handlar om ett framtida jobb? De va de företaget jag var på intervju hos för några veckor sen. Vi får se vad som händer...

Har precis sett på The hills, det är så himla roligt så himla mkt drama varje avsnitt är verkligen bra. Jag lagade carbonara förut. Och denna ången lyckades jag :D Fick till en matlåda så det blev perfekt och gott :) Imorrn ska jag jobba 12 - 20 hoppas det blir roligt..

Mr Mask ville vara med på bild

Ha en mysig söndagskväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0