Långfredag

Gud är det inte meningen att långfredagen ska gå sakta? jag tycker dagen har gått alldeles för fort. Men det blir väl så när man går upp så sent. Just nu sitter jag i soffan och slappar. Jag ska gå iväg till affären snart coh köpa lite kattsand bl.a. Per ligger här bredvid och kollar på blood diamond. Per är min älskling.♥

Käkade kassler och potatisgratäng hos mamma förut, de va smaskens. Fick två påskägg av mamma ett till mig och ett till Per. mumsigt.

Imorrn ska jag öppna på jobbet, gött att vi inte öppnar förens klockan 11.00 :D Sen får vi se vad som händer under kvällen. Gud vilket härligt väder det har varit ute idag förövrigt. Jag längtar så tills lönen kommer för då ska jag fixa iordning balkongen. köpa lite möbler och kanske ngn blomma. Himla härligt. :)

Nej men nu ska jag kila i säng.

Hade härligt..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0