Färjestad

Nu är jag hemma från stan. Jag hittade en present som jag tror hon blir glad över. Det hade jag blivit iaf. :D

Gud va jag känner att jag vill ha pengar, vill köpa så himla mycket. Grejer till hemmet m.m. Men men förhoppningsvis så kanske man får ett bättre jobb snart. De vore riktigt gött de.

Gud jag vill se på One tree hill nu, men jag har inte fått hem avsnittet. Man vet ju inte om man vågar ladda hem längre pga denna jävla ipred. Vi får se vad som händer. Jag tror det är väldigt många som laddar hem ändå. Men men, jag väntar lite iaf. Ser ni på OTH? Jag tycker det är riktigt bra och jag vill inte att det ska ta slut. Men Chad micheal Murray och hon som spelar Peyton kanske ska sluta till säsong 7 och då kommer u inte serien bli nå bra. Det är ju dom som har huvudrollen i serien liksom. Dan är ju också snart borta också och det har ju varit han som gjort saker och ting lite dramatiskt i serien.  Jag funderar starkt på att se om hela serien igen.

Nej jag funderar på om jag ska laga Mat funderar på vad? kanske Makaroner och köttfärssås det vore gott. Har inte ätit de på jättelänge. De får de bli :D

Ja jag får väl sätta igång med maten nu då. Ikväll vinner vi sm - Guld




Färjestad











Kommentarer
Postat av: cassandra

nu blir jag nyfiken på vad de kan vara :D

2009-04-09 @ 12:27:36
URL: http://cassandraj.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Söta katter :)

2009-04-15 @ 19:14:47
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0