130809

God Morgon!

Tänk att det är lunch för många vi denna tiden. Skumt ! Förhoppningsvis för mig med om några veckor. Får se vad som händer i framtiden.

Måste ta och boka klipptid också nångång tänkte klippa och slinga håret ljusare. Vill bli rättså mycket ljusare men vi får se. Skulle egentligen gjort det på semestern men det blev inte av och nu har det gått två veckor sen dess. Får se om jag har tid nästa vecka, jobbar dock typ halv tolv till åtta hela veckan BLÄ på de. Alltså man klagar på varje tid man får så jag tror inte det finns någon bra tid att få på jobbet får man kort tid känns det onödigt att gå dit eftersom man ändå inte får några timmar och får man en lång dag så försvinner precis hela dagen och man har ingen fritid. Får man stängning är det också jobbigt för man kommer hem så sent :P Så ja tiderna är inte så roliga på BK.

Hittade en låt som jag tyckte jättemycket om när jag var mindre, det är sjukt vad musiken och filmerna var bättre på 80 - 90 talet. Nu är det bara massa mjukporr i alla musikvideorna tjejer som krälar runt på golv i bara bikini. Detta är bra musik.

Får bli veckans låt:



Nu ska jag klä på mig och fixa mig lite ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

De va ett tag sen man hörde den låten du! Men bra de är den :)

2009-08-13 @ 22:16:37
Postat av: Linn

Haha! Jag skrev mitt namn men de försvann :P Konstigt de där me datorer, men de kan ha vart lilla lilys tripp över datorn ;P Ha de fint gumman! Vi får ses innan jag sticker! Pussar!

2009-08-13 @ 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0