280809

Fredag! Kan ju inte direkt säga godmorgon eftersom klockan snart är halv 3 men jag gick faktiskt upp för inte så länge sen. Så himla trött var jag igår så ni vet inte. Vi hade värsta mördarpasset igår asså. Kom vid fem och det rullade på ända fram till 10 vi var så himla trötta så vi orkade inte göra seciellt mycket innan vi stängde. Och jag hade världens diskhög och hade inte förstängt någonting och det var kvar disk från dagspasset och ja de helt jävla crazy!! Sista stängningen idag iaf sen går jag bara 14 - 20 på lördag och sen är jag ledig i 2 dagar :) De dagarna är verkligen välbehövliga.

Sen ska mamma komma hit vi ska äta och umgås ska bli mysigt, sen kanske jag ska ner på stan och kolla lite med Lina får se om jag hinner bara. Börjar 20 idag. Sen kommer Älsklingen hem också YAY! Längtar efter honom. De ska bli kul på söndag för då ska vi greja med bilen och fixa den så att jag har något att åka med nu när jag snart får köra igen ! Caint wait!

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0