86 ostskivor...

Hmm vet inte om man ska kalla detta för ett nattinlägg eller ett tidigt morgoninlägg klockan är iaf 5 så ni får avgöra. Kom precis hem från jobbet, blev att vi stannade kvar och käkade lite mat innan vi åkte hem för vi hade inte ätit något på 11 h så det var dags kände vi. :P Sätter mig på cykeln för en halvtimmes cykeltur hem och ni tror inte det bötjar regna eller? För detgjorde det. Jag fick ta av mig allt när jag kom hem för jag var precis så blöt som jag varit om jag hade badat med kläderna på :P Holy crap säger jag bara.
Igår sålde vi föressten en cheeseburgare med 86 ostskivor på. 200kr kostade den snacka om merförsäljning och snacka om vad den fulla killen ska ha ånggrat sig dagen efter, det skulle iaf jag ha gjort :P

Imorrn är jag ledig eller idag eller va de nu blir :P Ska umgås med min goding hela dagen för han åker inte hem förens klockan 19.00 :D Kanonkul!
Nu borde jag gå och lägga mig men jag funderar starkt på att titta på en film för jag känner mig inte speciellt trött.

Jädra myggbett från helvetet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0