Go kväll på er allihopa!

Nu ligger jag i soffan och myser :) Ser på Tila Tequila 2 haha ja jag vet jag är serienörd och just nu går jag och väntar på att one tree hill ska komma tillbaka även fast det kommer vara konstigt om inte Peyton och Lucas är kvar. Gud nu blev jag sugen på att se om serien igen för det är nog den bästa serien har jag kommit fram till eller ja, Smallville är ju också jävligt bra jag tycker om serierna så himla mycket för dom är så mysiga.

Jag lever mig in i dom så mkt att när dom är slut känner jag mig tom och vet typ inte vad jag ska göra det är precis som jag lever i den världen så när jag inte ser på någon serie så är det bara mitt liv som har pausat :S ja jag vet det låter väldigt konstigt men det är så jag känner. Det är nog en flykt från alla bekymmer Det är när jag sr på programmen som jag verkligen kan slappna av, jag tänker inte på jobb eller stress eller vad som måste göras och det är det som är så himla gött med det. jag har nog blivit lite beroende.

Några serier som jag ser på:

  • One Tree Hill
Handlar i stora drag om Lucas Scott och Nathan Scott och hur deras liv hela tiden sammanflätas, dom är bröder (samma pappa) Men dom vill inte veta av varandra eftersom dom båda typ aldrig pratat med varandra och i princip bara hatar varandra. Det dom har gemensamt är basketen och det är genom basketen som egentligen hela seriern börjar då börjar andra karaktärer i serien spela en stor roll i både nathans och lucas liv. Bl.a Peyton Sawer(Nathans flickvän) , Brooke Davis(Vilda cheerleadertjejen) , Hailey James (Lucas bästa vän) Karen Scott(Lucas mamma) , Keith Scott (Lucas och nathans farbror ) och självklart Dan scott( Lucas Biologiska pappa och Nathans Påsrtidande pappa) m.fl såklart! Skitbar serie iaf.
  • Smallville
Handlar i stora drag om Supermannens uppväxt, man får följa Clark Kents uppväxt. Hur han hanterar sina krafter hur han hanterar sin Stora kärlek Lana Lang och självklart hur han hanterar att hålla sin hemligthet säker. Dom flesta avsnitt av Smallville är oftast avslutande men självklart går det en röd tråd genom hela seriern. Stora roller i serien är Lana Lang(Clarks Stora kärlek) , Chloe Sullivan (Clarks Vän och en reporter) , Pete Ross (Clarks bästa vän) , Lex Luthor (Miljardären Bad or not bad? ) Och självklart Clarks föräldrar Martha och Jonathan Kent.
  • Heroes
Handlar i stora drag om massa olika människor i världen som besitter olika krafter t.ex Hiro Nakamura( Teleportera) , Claire bennet(Kan inte dö ), Nathan (kan allt som alla andra kan) och Peter Petrelli(Flyga), Matt Parkman( Läsa andras tankar) och självklart Sylar. Det serien handlar om är ju faktiskt att dessa superhjältar ska rädda världen fån allt ont men alla superhjältarna är faktiskt inte goda.


Detta är några iaf men jag sr på mer kunde inte komma på mer nu bara :P

Nu blir det lite mer Tila Tequila.




Zingo mysade ihop sig med Veronica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0