gratis, gratis,gratis.

Gratisbio är den sida jag samlar poäng till så att jag sen kan köpa , kläder teknikprylar, you name it dom har presentkort till jättemånga affärer dom har något för alla. Du kan samla poäng på många olika sätt t.ex så kan du tjäna på att värva dina kompisar man får 5p per värvning och ytterligare 200p när personen du värvat tjänat sina första 100 poäng vilket siger snabbt om du värvar så många som möjligt. Det finns också tävlingar om vem som kan värva 333 st på en månad  och då kan du vinna en dator. Inga fel! Men det finns andra sätt att tjäna in poäng på.

Man kan
b.la bara klicka på olika sidor och få poäng och det kan ju ingen säga är direkt jobbigt.

Du kan också vara med i undersökningar och lätt tjäna in dina poäng.

Du får poäng om du bloggar om gratisbio.

Du kan också handla genom gratisbio och på det sättet tjäna poäng jag menar ska du ändå köpa något så kan du ju lika gärna göra det genom gratisbio för att sen kunna handla ännu mer. En riktigt bra deal tycker jag. Vad tycker ni?

Sen när du har samlat ihop mycket poäng så kan du lätt växla in dom mot ett antal bra presentkort. B.la Ving, Gina tricot, Nelly.com, Siba ja du vet alla de där bra affärerna.

Tycker du det låter enkelt och bra?
Då tycker jag att du ska registrera dig genom denna längen Registrera dig.
 Då får du 50p av gratisbio + 25p av mig.

Skynda ! Skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0