Hemma från jobbet!

Hejsan!

Nu är jag hemma efter jobbet härligt!  Ni kanske undrade varför jag var så glad igår jo de ska jag berätta sörrni. Det är så att jag har fått ett nytt jobb. Yay! Vet inte när jag börjar det beror helt på när bk släpper mig. Så nu ska jag börja jobba på dialon som är telemarketing företag (med lättare ord telefonförsäljning) Och det ska bli så himla gött! För mina arbetstider kommer att var mån - fre 9 - 17 det är verkligen perfekt. Så nu kan jag börja dansa igen! Ska bli så himla gött för det är verkligen något jag längtat efter. Vad kan jag säga burger king har inte varit mitt jobb i två år det har varit mitt liv. Kanske svårt att förstå det men så har det iaf varit. När man började som heltidare då gick det inte att ha någon bestämd fritid eftersom man hela tiden jobbade så oregelbundet. Så nu kommer jag ha Lediga helger!!! Så himla gött. nu behöver jag liksom inte hela tiden be mina kompisar att vänta lite innan jag bestämer något för jag inte vet hur jag jobbar, för nu kommer jag veta hur jag jobbar! Det är nog det som är det bästa. Ledig alla storhelger och ja ni vet. Jag är Glad! Det var på tiden.

Ja nu har jag pratat av mig lite om jobbet så nu kan jag släppa de. Föressten så vann jag 25 spänn på en trisslott igår. Tycker jag är roligt för någon som aldrig vinner något, så jag tänkte jag skulle ta en ny och vinna 100000 i månaden i 10 år. De vore riktigt soft.

Hem i brevlådan idag fick jag hem  lite bilder som jag beställt de va roligt, ska köpa mig ett fint fotoalbum som jag kan sätta in det i också.

Gud jag sitter och väntar på att maten ska bli klar jag r jättehungrig, satte in en färdig fiskgratäng i ugnen orkade verkligen inte ställa mig och laga mat så de blir nog bra.  Nu ska jag nog se på "A shot at love with Tila Tequila 2"


Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0