Hemma från jobbet!

hej hej hej!

Är riktigt sugen på att börja plugga igen.. Vill gå ett natur basår men man måste ju ha matte c för att kunna komma in så jag kommer ju inte ens in där så jag tänkte jag skulle försöka ta en distanskurs på matte c men så har redan sista ansökningsdag varit så det sket sig ju. Varför kom jag på detta nu för? kan någon svara p de? tänk om jag hade sökt innan ja då man skulle söka då kanske jag skulle pluggat nu istället för att slita ut mig på ett jobb som gör mig galen och så slut!

Jaja nu har jag sökt ytterligare ett jobb man vet aldrig nån gång måste det hända något så mycket jobb som jag söker. Kollar ju herregud ams typ tre ggr om dagen :P jag är desperat!

Första dagen på jobbet idag var rättså tung eftersom den gick så himla drygt, fick sluta en halv timme tidigare. Tänkte att det inte gör så mkt om ja förlorar en halvtimme för jag får ju iaf 8 timmar på en dag och det är ju de man ska ha så de räcker också då tycker jag.

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag är helt fettig i hyn sen tror jag att jag ska se på ice age eller något :P Kan inte gå och lägga mig än för jag somnar ändå inte. Gick och la mig typ halv tolv tolv igår men jag somnade inte förens vid typ halv två! Det är riktigt jobbigt att ligga och vrida sig så länge :(

Katterna är vilda måste dra!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0