På jobbet.

Tjolahoppis!

Nu sitter jag på datorn och skriver lite, de kan bli konstig text för den här datorn är väl inte direkt den bästa man kan hitta :P Idag har det varit en bra söndag fram tills nu då för det är alltid slitit att jobba :P
 
Ja men som sagt en bra dag. Jag har varit hos mina svärföräldrar pch ätit middag hjälpte dom med lite sysslor som behövde göras på gården och bytte däck på bilen :D Så himla gött att bara få vara lite utanför stan och inte behöva tänka på så mycket. Så himla glad är jag också över att jag har lärt mig att byta däck. Haha tänkte att det kunde vara bra att veta om man skulle vara tvungen att göra de någon gång. Känns ju onödigt att lämna in bilen för en sådan sak. 

Ja och förövrigt har jag lyckats med att Per och jag ska ÄNTLIGEN fixa vår pärla S40:n :D Så då har jag äntligen en bil att köra. Ska försöka få reda på när det är jag får börja köra igen också för det kan ju vara bra att veta så man inte kör olagligt :P !

Klippte ju mig och slingade håret och färgade håret hos mikaela min frisör som jag kan rekomendera, ja iaf det blev en caramell färg med ljusa slingor i. Och sen klippte jag upp det , tunna ur det och klippte luggen lite så nu har jag nästan lugg :P Men jag blev riktigt nöjd. Har fått fina kommentarer om de iaf.

Nu ska kära Mackan ha datorn.

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0