Skor.

Nu är jag hemma efter en dag på stan med Lina måste säga att det finns inga bra affärer i karlstad. Blir så grinig förjag hittar typ ingenting :( Jaja jag köpte mig ett par strumpor iaf. Funderar på ett par skor som såklart inte fanns i min storlek men jag vet inte vilken färg jag ska ta heller. Tänkte jag skulle beställa dom från skopunkten  ist.

Vilken färg tycker ni? funderar nästan på att beställa båda färgerna fast det känns lite överambitiöst och dyrt :P

Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com
Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com

Tänkte jag skulle se om de va något bra på tv idag men det var det såklart inte!! Tv4+ visade däremot bra program men jag har inte tv4+ av någon konstig anledning!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Köpte du några..? På Nelly eller? Jag köpte dom svarta på Nelly igår så jag hoppas dom dyker upp till veckan.. :)

2010-01-24 @ 08:28:33
URL: http://litenjordgubbe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0