Katter och datorer 'r inte en bra kombination.

Nu är jag färdig med mig själv haha alltså jag har gjort iordning mig :P va konstigt det lät ! :D just nu har jag Atlas liggandes pa datorn. Han har lyckats tryckt pa en knapp sa jag kan inte skriva dom sista bokstaverna i alfabetet kan ju som sagt inte skriva ut dom konstigt! Hoppas de f;rsvinner om jag stt'nger av och s'tter p[ datorn igen.

T'nkte jag skulle laga mig lite mat nu. K;r p[ nudlar och pastas[s idag blir mumma de. Sen ska jag [ka iv'g till stan f;r att l'mna in ett linne som jag k;pte f;r typ tv[ veckor sen som jag bara har andv'nt en g[ng och det 'r redan f;rst;rt typ. Paljetterna ramlade av s[ det blev j'ttefult. Den ser typ spr'ckt ut. De gillar vi inte.

Gud va fin min text blir eller hur. Kan inte skriva fr[getecken heller !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0