4:e Advent

Dålig uppdatering denna helgen. Har inte haft tid om jag ska vara ärlig. Har jobbat mycket denna helgen blev att jag jobbade till 21 i lördags härligt med pengar de :D Nu är det snart Julafton gud jag tycker att december bara har susat iväg. fjärde ljuset är tänt så nu är det bara att vänta ... Synd bara att jag inte får ha Per hemma men det blir gött att få hem honom sen och då är han ju hemma en månad nästan :)

Föressten har ni hört att Brittany Murphy har dött !! Hemskt tycker jag hon blev bara 32 år. Hon var en riktigt bra skådespelare också. Tråkigt när man hör sånt...


Kommentarer
Postat av: Jakob

Vila i frid, Brittany. :'(

2009-12-21 @ 00:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0