två veckor :O

Gud två veckor sedan jag skrev, galet. Men det finns faktiskt en anledning Datorn har varit inlämnad men nu är den äntligen hemma:D eller ja vet inte om jag ska säga hemma, som säkert dom flesta vet (saker sprids så jädra fort.) Så har jag och min Per blivit vräkta, känns dock som vi inte gjort något fel. Fick aldrig några varningar eller någonting. så nu bor vi i kartonger hemma hos våra föräldrar, fy fan va jobbigt det va att inte krypa ner bredvid mitt murmeldjur.

Men nu har vi kanske ett litet napp på en lägenhet ,finns på skåre men vi tänkte att bussarna går ju så himla ofta så det blir nog bra. Och nej den ligger inte vid betongen som folk kallar det. Kan inte säga något säkert ska kolla på den på torsdag, hoppas bara jag får bort min stängning för vi ska inte kolla på den förens klockan 22.

Om den är fin hoppas jag att vi får den :D

Vad har mer hänt? Jo jag tappade mitt bankomatkort troligen i fredags och någon har hittat det och tagit pengar ifrån det. Känns inte så jävla bra faktiskt. Inte min månad det här asså. Ska till banken sen och se om jag kanske kan få tillbaka pengarna, hoppas de. 

Nu måste jag hoppa i kläderna,sminka mig, käka lite lunch och dra ner till stan. Måste köpa present till syrran också som fyller 25 på fredag. Tycker jag är fränt :) Ska frosta av frysen också.

Nej nu har jag inte tid med det här längre, Hare gött.

See Yaaa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du spärrat ditt bankomat kort??då kan dom inte ta ut pengar hahaha :P sen får man många prickar i protokollet så får man ingen lägenhet till slut eftersom ni blev vräkta

2009-02-10 @ 14:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0