090709

Tja allihopa!

Igår var det en riktig shoppardag Köpte hemmabioljud :) som var riktigt bra. Dock när vi väl fått hem det och kopplat i de så får vi de inte att funka helt då kommer vi på att det fattas en sladd så vi sätter oss fort som fanken på en buss in till stan och sen till elgiganten och kommer dit och det är stängt :( Då går vi till Siba och köper denna sladd och sen åker vi hem men de funkar ändå inte :@ Men så grejar jag lite med det och så teknisk som jag är får jag det att fungera. :D Så nu funkar de jättebra!

Sen köpte vi sängen från ikea också , ska se om jag hittar någgon bild på den. ivänta lite......

Så ser den ut iaf ! Ska ta en riktigt bild sen när den är färdig monterad satt och krångla ända till halv tolv inatt! Ska vänta tills Per kommer hem. Köpte även nya gardiner som är jättefina tycker jag .




Snygga va?

Nu måste jag göra mig iordning för klockan är faktiskt snart halv två :O

Hade great!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0