140709

God morgon allihopa!

Kände att jag inte behöver mer än 9 timmars sömn så jag gick upp, ksa snart hoppa in i duschen har jag tänkt.
Jag förstår inte detta varför kan inte det fina vädret komma snart :( Vill hinna bada lite mer innan jag börjar på att jobba igen. Enligt väderprognoserna ska det regna typ hela juli fy fan va deprimerande! Trodde på en riktigt varm och fin sommar iår faktiskt men bara för att jag har semester i juli så kommer det fina vädret i juni , augusti :P Fan va bitter jag är!

Funderar på vad som ska hända idag. Längtar efter katterna jätte mkt. Dom är ju hos mamma eftersom vi har varit i Arvika ska hämta hem dom imorrn. Mina godingar! Imorrn är vi hembjudna på middag också hos mamma de ska bli roligt.

Köpte nya skor igår föressten, vill ni se?


Jag tycker dom är nice , min stil!



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh snygga skor! vart köpte du dom? :)

2009-07-14 @ 22:03:17
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0