180709

Hej allihopa..

Igår var en lyckad kväll först var hemma hos Lina och förfestade sen blev det att åka in till stan och hoppa in på ankan de va jätteroligt förutom att det var så himla mkt folk och väldigt varmt. Kollade på bilderna jag tagit nu också de va inte så himla många bra bilder.

Hände dock en grej igår som bara händer mig, Jag beställde en drink som  jag spilde ut direkt, betalade med kort och fick tillbaka kortet samtidigt var det en kille bredvid mig som också beställde en drink oc betalade med kort. Sen nu så var jag och per på affären och skulle handla så stod det att jag tryckt in fel kod, då såg jag att det inte var mitt kort jag hade :S Bartendern hade gett oss fel kort den jäveln!! Dålig bartender! Som tur var, var det min kompis pojkväns kompis så jag kunde få tag på honom men fatta om det hade varit någon helt okänd person. De hade inte varit så himla kul!

Nu har jag precis ätit soppa ska snart göra mig iordning och sen ska jag åka in till stan och byta bankkort och sen gå till carro och partaja igen :P Blir tvådagars denna helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0