250709

God morgon!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, det spöregnar så det blir nog inte så mkt. Gud dessa dagar är helt knäppa ena dagen är det jättefint sen spöregnar det? Och ibland är det så på samma dag. Töligt att jag inte hade semester då det var så fint väder, fast då skulle jag iofs vara tillbaka på jobbet nu.

Jag har bara en vecka kvar nu tills Per åker tillbaka och jag börjar jobba igen , jag ska försöka att se positivt på de hela så att det inte blir så himla jobbigt. För jag tror att jag gör det värre genom att hela tiden tänka negativt. Men det är jobbigt när man vet hur det var innan jag gick på semester. Jag kände mig oftast sur och grinig. Jag tyckte illa om mig själv, jag åt inte som jag skulle och jag ville helst bara sitta framför tv:n hela dagarna. Och sen när jag gick på semester så släppte allt bara jag mådde helt enkelt mycket bättre. Men nu har jag ju inte jobbat på ett tag så det kankse är kul att få jobba lite? kanske....

Jag måste åka och träna också jag har inte varit där på två veckor och det är inte bra för jag tycker det är så himla kul. Jag vill verkligen komma igång, gå ut och gå en gång i veckan skulle jag också vilja orka med för det vet jag att jag mår så bra av. Jag kände ju genast när jag började träna att jag tyckte bättre om mig själv så jag måste träna helt enkelt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha av mina negativa känslor. :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0