270709

Hej Hej!

Idag blir det en dag på stan med godingen, vi ska leta efter en present til christian(Pers lillebror) som fyller 18 imorrn. Vi ska dit ikväll och fira honom så vi måste hitta någonting roligt att ge honom men de löser vi nog.

Jag som tänkte att det skulle bli nogorlunda fint väder idag så at man kunde ha sandaler men det är alldeles för kallt enligt min åsikt. Det är iaf uppehåll ! ;D Ser ni jag börjar redan tänka mer positivt.

Nu ska jag ta och göra iordning lite frukost om Per orkar dra sig upp ur sängen, men jag ska nog lyckas på något konstigt vis. Han är väldigt svårväckt min pojkvän. En gång fick han en hel bokhylla över sig men han vaknade inte ändå!! Wierd..

Ja de va de!

Pusselipussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0