Ge mej!

Min fot håller på att flisa sig, det åker av massa skinnbitar :( Skumt tycker jag. men jag kan inte sluta dra i det heller.

Gud va jag känner att jag inte vill tillbaka till jobbet nu efter sommaren men så kanske man känner när man har haft 4 veckors semester.  Känns kanske bättre när man väl kommer dit. Men det vore riktigt roligt att få komma till ett annnat jobb att börja denna termin med. Jag behöver en förändring jag vill ha rutiner i mitt liv, jag vill kunna måla naglarna ha utsläppt hår. Jag vill tjäna mer pengar ja de är mkt jag vill. Vi få se vad som händer...

Nu ska jag se på en film tror faktiskt att jag ska sätta på Twilight :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varsågod :) vad ska du göra idag då?

2009-07-23 @ 11:03:16
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0