Snark

Hej..

Per slocknade typ direkt han la sig i soffan så himla söt är han, luggit och snarkat i typ 2 timmar nu elle nåt. Ska snart väcka honom för jag tänkte att vi skule käka lite mat. Blir som vanligt potatisgratäng börjar faktiskt lite smått tröttna på de. :S

Idag är det en lugn dag Per är trött och jag vill vara med honom så det blir nog filmmys senare om jag kan få honom att piggna till. Haha om ni bara visste hur trög han är på att vakna och nu har han ju ingettäcke jag kan dra av honom heller :S Han berättade att det var någon i lumpen som hade dragit till honom jättehårt i magen och han hade ändå inte vaknat konstig människa är han. Han är min konstiga människa...

Tänkte jag skulle få tummen ur och lägga upp en film på zingo nån gång men jag hittar inte kortet som sticker in minneskortet i så att jag kan sätta in det i datorn och lägga öber grejerna :/ Har en känsla av  att katterna kan ha lekt bort de någonstans.

En fråga: Vad ska du göra på din semester?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0