Tacos

Så nu har vi käkat tacos och sett på Bond "Qauntom of solace" Vet inte riktigt hur det stavas :P Den var inte så bra jag fatta ingenting. :P Och jag brukar ha lätt för att förstå filmer.

Imorrn blir det att åka hem till mamma och äta, det ska bli kul, var längesedan jag träffa morsan nu :P Sen blir det HARRY POTTER!! Jag längtar så jag håller på att dö :) Skulle egentligen gå med Linn törligt nog så är hon i sthlm men Per var rättså på han är riktigt taggad faktiskt inte speciellt vanligt när det gäller Harry potter.

Tog en bild på vår snygga tv som jag kom på var ett riktigt bra köp och jag är väldigt nöjd med vårat vardagsrum nu och det är kul :D




Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0