Regn

Gud det spöregnar ute och jag har inte gjort mig iordning än :P HAHA jävlar va jag är seg!
Det ser ut som ett helvete hemma nu eftersom det ligger kartongpapp och frigolit och högtalare och sängdelar och lite allt möjligt överallt! Och jag gör ingenting så himla lat är jag! Jag ska fixa mina gardiner också.

Fan idag är det Galapremiär för harry potter filmen, jag dör jag vill så himla gärna gå dit och se den! Men men så går det när man är en vanlig människa med ett vanligt liv...

Imorrn blir det nog att åka till Syrran det lutar mot de iaf, vi får se. De ska bli riktigt roligt att komma bort lite och inte behöva tänka på något. Hoppas bara att det blir lite finare väder någon gång!




Om du känner dig som en 10:a Så är du en 10:a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0