Lite frågor!

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu:
Uttråkad och förväntansfull!

Favoritgodis:
Gröna svampar

Är det nåt du absolut inte äter:
Det finns det nog men inget jag kommer på för tillfället :)

Kläder just nu:
Jeans, vitt linne, gult linne och vit bolero

Musik just nu:
Beyonce - If I were a boy

Vad sa du senast:
Sätt på något bra

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:  M
edeltiden vore frän att se på riktigt.

Sommarplaner: F
ör tillfället inget bestämt men en tripp till Liseberg ska man väl hinna med.

Fisk eller badkruka: J
ag är en fisk i vattnet älskar att bada.

 Saft eller alkohol: T
ycker ju faktiskt inte om saft så jätte mkt men alkohol är till fest.

Hur många kuddar sover du med: 2
men andvänder oftast bara 1

 Favoritväder: S
trålande sol och värme eller ett riktigt oväder

 Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: P
er , Kudde och mobil

 Spelar du nåt instrument: N
ope

 Morgon- eller nattmänniska:  N
attmänniska absolut fast jag försöker vända på de för det rubbar ens vardag.

Sparare eller slösare: H
aha ja de beror nog på.

 Bästa film: F
inns så himla många så jag tror inte jag kan välja, "Skicka vidare" är bra, sen har vi ju klassikern "Forest Gump"

Tror du på liv på andra planeter: A
bsolut, det måste det ju va tycker jag, finns säkert massa olika världar där uppe

Kommer du ihåg din första kärlek: J
a de är klart!

Älskar du henne/honom fortfarande: L
skar honom!
 
 Har du några homosexuella vänner: N
ej inte vad jag vet tror jag?

Tror du på mirakel: J
a annars har folk jävla tur iaf.

 Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: J
a det är ju bara att var det.

 Ser du på kärleken som ett misstag: N
ej absolut inte.

 Hur många barn vill du ha när du blir stor: T
yp 3 kanske

 Bio eller promenad: BIO

 Är du kittlig:N
ej

 Snarkar du? T
ror de iaf ibland

Stjärntecken? O
xe

Rädd för insekter? N
esch

 Äckligaste insekten: K
ackerlacka eller typ sliska larver :P

 Största svaghet: J
ag tänker för mycket.

 Det här är jag bra på: T
eknik, musik, film

 Bästa bok? H
arry Potter

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? P
rata med djur tror jag

 Vad vill du jobba som? D
jursjukvårdare

Chips, morötter eller godis? C
hips oh yeah!

Pizza eller hamburgare? P
izza trött på hamburgare.

Skriver du dagbok? B
logg är väl typ dagbok eller?

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? J
a de har jag väl tänkt vet inte riktigt vart.

 Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) O
ftast är det stökigt men tycker om att ha ordning.

Gungar du på stolen? I
nte just nu.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? J
a de tror jag, sånt man måste göra innan man dör!

Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger?

 Är du rädd för blod? H
aha rädd vet jag inte men helt klart känslig när jag ser det.

 Saltar du på maten? I
bland

 Gillar du att sjunga? J
a men jag är inte bra på de.

 Anser du att du är stark? J
a de gör jag väl.

 Brukar du sola? I
bland.

Vad gör du om du får hicka? B
lir arg för det gör så ont men ja brukar tänka: Svart häst vit man. funkar ibland.

 Röker du? N
ej

 Snusar du? P
å fest

Använder du knark? N
o Way!

Kaffe, te eller inget? T
e

 Har du en besatthet? D
ator och tv serier



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0