Jao

Jag Längtar till lördag då min goding kommer hem. Då ska vi åka ut och fiska så jag hoppas vädret håller i sig, idag är det ju lite ostadigt måste jag säga!! Är lite mulet här i karlstad. Jag har en känsla av att vädret kommer få en totalvändning på fredag klockan 20.00 vet ni varför? Jo därför att jag går på semester då!

Jag hatar att ta mediciner för jag kommer aldrig ihåg att ta dom, nu kom jag ju på att jag inte tagit idag iofs men ja. Det funkar inte iaf. Tror inte jag behöver ha medicin men säger läkarna det så får man väl lyssna antar jag :S Men nu är det inte lågnt kvar tills jag får köra bil igen. Snart gått 1 år  symptomfri :D Haha i oktober de ska bli riktigt gött att kunna köra bil igen för jag lägntar efter det.

Jag håller på att emotionellt ladda upp för ikväll, jag tror det kommer vara typ stendött mellan 19 och typ 21 där någon gång sen kommer det smälla till. (Nu pratar jag om jobbet, för dom som inte vet eller har märkt så hoppar jag väldigt lätt när jag pratar eller skriver eller vad de nu blir) Förra året efter 23 (vi stänger 23) sa vi typ till 12 bilar eller något att det va stängt asså jag kan inte förklara hur den dagen var, helt galen. Hoppas att man är mer förbered iår.

Jag är så himla nyfiken , idag ska blondinbella berätta vem som har vunnit biljetter till Galapremiären av harry potter, gud jag vill verkligen vinna, det vore så grymt coolt! Fast jag brukar inte ha sådan tur men jag har tävlat iaf så vi får se.

Det märks verkligen att folk har semester och sommarlov för man hör inte av någon och det är typ ingen som uppdaterar något, får mig själv att känna mig rätt patetisk faktiskt men men jag får försvara mig genom att säga att när min semester kommer tänka jag inte sitta här och döa hela tiden.

Nu måste jag kolla till katterna för jag tror dom river hela mitt hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0