010609

Hej Hej!

Nu är det alltså juni, herregud tiden går fort som attan. Känner att jag har haft endel att höra så jag har inte haft tid att skriva. Var hemma vid halv fyra inatt så jag var jädrans trött när jag gick upp imorse.

Idag har jag gått på stan med mamma FIck ett par skor som jag blev väldigt nöjd med har visat dom på bild tidigare. Sen träffade jag Mackan på Njoy, där fixade jag gymkort :) så nu jävlar ska jag försöka att kämpa, på onsdag ska jag dit igen. Sen åt vi lunch. Sen åkte jag till sandgrundsudden och träffade emelie vi låg och solade ett tag.

Nu är jag hemma och jag sitter framför tv:n och slappar , riktigt härligt för det har jag inte gjort på ett tag nu. Katterna är vilda. Tycker jag är lite mysigt på något sätt.

Nu ska jag snart ta en härlig dusch käka mat och se på tv :D

Hade bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0