020609

Hej !

Idag ska jag iväg och jobba stängning, går stängning tis till tors sen går jag 12  20 usch va jobbigt. Men sen är jag ledig i helgen vilket känns riktigt great.  Då ska jag försöka hinna umgås lite men min älskling eftersom jag inte hann så mkt nu i helgen. Riktigt tråkigt faktiskt men det blir så när man jobbar hela helgen.

Jag längtar så himla mycket till semester och till att per är hemma hela semestern. Alltså om jag inte får dom semesterveckorna jag sökte blir jag grining för det känns som alla andra kommer få dom och jag lämnade in in lapp typ först och jag har en andledning till varför jag vill vara ledig dom veckorna jo för att per är hemma då. Kommer bli skitledsen om jag inte få umgås med honom under sommaren. Ska fråga idag och se om dom är klara än. Stör mig på att vi inte har fått våra scheman över sommaren än, hur ska man kunna planera något om man inte vet hur man jobbar?

Imorrn fyller Per 20 då kan jag inte reta honom längre , det känns lite tråkigt.

Jaja nej men nu måste jag slita mig från datorn.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: stina

HAHAHAHAH den där bilden!! :D

2009-06-02 @ 15:00:32
URL: http://stinan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0